康康08138519

It Hurts the Heart - Tim Walker

小豆之家:

I sing the night away
我彻夜歌唱
I waste all of my days
我虚度时光
Thinking about you
我思念着你
I wonder if your safe
想你是否安然无恙


I dream of you awake
你在我的梦中行走

My dreams they'll never take
但它们永远虚幻
Fire up my soul
燃烧我的灵魂
I know I've made mistakes
我知道是我犯下的错


But when I was lonely
曾经我被孤独包围
Stuck up and phoney
变得傲慢又虚伪
There you were
你总在我周围


(Ohhhhh)



I used to know your face
我曾熟悉你的脸庞
Your eyes I can't replace
你的眼波无可取代
I'm afraid of when
我畏惧某一天
I won't think of you this way
再不会这样想你


And what I wanna say
我想说的是
And what I wanna say
我想说的是
Is that I love you
我爱你
And I always will
矢志不渝


But now I am lonely
现在我被寂寞侵袭
Strung out and roaming
虚弱无力徘徊
Where are you
你却杳无音讯


(Ohhhhh)



"So what?" you say
你说“那又怎样”
Wake up tomorrow
明日醒来
Take time to pray
花点时间祈祷
This time's not borrowed
这时间可不是天赐的


(Ohhhhh)



It hurts the heart
这真让人伤心
It hurts the heart
这真让我心碎

小豆之家敬上!

评论

热度(6)